2 stycznia 2016

New Years TAG

Hej! Witam w 2016! Dziś Tag, w którym opowiem Wam trochę o moich planach na ten rok oraz trochę o poprzednim roku.

1.Co zrobiłaś w 2015 roku, czego nie zrobiłaś nigdy wcześniej?
Na pewno spotkałam się z Dawidem, wyjechałam na obóz do Kazimierza Dolnego. Zaczęłam uczyć się grać na gitarze i choć nie jestem w tym bardzo dobra, ciągle próbuję nowych rzeczy :)

2.Czy dotrzymałaś zeszłych postanowień noworocznych i czy zrobisz postanowienia na ten rok?
Dotrzymałam chyba jedno, zaczęłam częściej mówić nie i stałam się bardziej asertywna. Czy zrobię postanowienia na ten rok? Nie wiem, muszę nad tym pomyśleć.

3.Co chciałabyś mieś więcej w 2016 roku, czego zabrakło ci w 2015r.?
Chciałabym zwiedzić więcej miejsc na świecie. Chodzi mi przede wszystkim o Polskę. Chcę odwiedzić kilka miast w tym roku, lecz nie wiem czy będzie to do końca możliwe. 
Marzę również o tym, by częściej jeździć na koncerty Dawida. Znając moje szczęście nie pojadę na wiele koncertów, ale chciałabym w tym roku zaliczyć chociaż 3.

4.Jakie jest twoje największe osiągnięcie minionego roku?
W 2015 roku stałam się bardziej pewna siebie. Mam swoje własne zdanie i nie boję się opinii ludzi. Nie boję się też fal krytyki co do mojej osoby. 

5.Jaka jest najlepsza rzecz, którą kupiłaś w poprzednim roku?
W minionym roku kupiłam masę rzeczy i naprawdę nie umiem zdecydować się co było najlepsze. 
Z ubrań nie wiem, jednak jeśli chodzi o inne rzeczy materialne będzie to płyta Dawida - Element Trz3ci.

6.Jakie są Twoje postanowienia na rok 2016?
Tak jak wspomniałam wyżej jeszcze nie wiem. Postanowienia noworoczne są dobre, gdyż możemy wyznaczyć sobie różne cele, które chcemy osiągnąć. Na pewno będę miała jakieś postanowienia, jednak muszę jeszcze nad tym pomyśleć.

7.Jaką wartościową lekcję dał Ci 2015 rok?
Na pewno taką, by mieć chęć poznawania innych ludzi, by się tego nie bać. Przez to poznałam Dominikę i Martynę. Ten rok jeszcze bardziej udowodnił mi, że marzenia są do spełnienia, nawet jeśli wydaja się one niemożliwe do zrealizowania. Ten rok również pokazał, że nic w życiu nie jest ważniejsze jak rodzina. Gdy się kogoś traci, wtedy wszystkie rzeczy które posiadamy tracą swoją wartość. Pokazał mi również, że nie warto bać się próbować nowych rzeczy. Tak, bałam się nagrywać na snapchacie, jednak po czasie dostałam masę wiadomości bym robiła to dalej, bo wychodzi mi to świetnie.

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia

1 komentarz: