9 stycznia 2016

TAG - 15 faktów o mnie

Hej! Dziś przychodzę z krótkim tagiem, będzie to mała odskocznia od ostatnich postów.

1.Jestem uzależniona od internetu. Niestety lub stety urodziłam się w "dobie internetu". Praktycznie cały czas jestem na snapchacie, instagramie, facebooku.

2.Nie boję się wypowiadać publicznie swojego zdania. Żyję taką zasadą, by mówić otwarcie o swoich refleksjach na dany temat. Moje wypowiedzi są kulturalne, więc nie obrażam osób, które tego słuchają.

3.Lubię poznawać nową muzykę. Lubię nowe dźwięki, jednak nie słucham ciężkich brzmień.

4.Karma wraca, więc staram się być miła dla ludzi którzy otaczają mnie na co dzień.

5.Nie wstydzę się swojego idola. Zawsze mówię o nim otwarcie, nawet jeśli ktoś się z tego wyśmiewa.

6.Jestem leniuchem. Kocham spać do 11, jednak szkoła mi na to nie pozwala. W życiu najchętniej bym spała, ale nie ukrywam, że jestem też energicznym człowiekiem.

7.Uwielbiam grać na gitarze. Gdy mam zły dzień, w jakiś sposób mnie to uspokaja, tak po prostu. Nie gram najlepiej, chociaż niektórzy uważają że tak. Uczę się sama.

8.Jestem zorganizowaną osobą. Wszystko musi być zapięte na ostatni guzik. Czasami wszystko psuje moje lenistwo, ale na ogół jestem zorganizowana.

9.Nienawidzę fałszerstwa, złośliwości, zazdrości i ściągania.

10.Nie lubię szyć. Nie mam do tego cierpliwości.

11.Przeszkadza mi nawet mały bałagan w pokoju. Nie wiem, po prostu tego nie lubię.

12.Staram się pić chociaż 3 szklanki wody dziennie, jednak bardzo rzadko mi to wychodzi. 

13.Mam obsesję na punkcie paznokci. Zawsze muszą być zadbane.

14.Kocham nagrywać snapy. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Staram się snapować zawsze gdy mam czas.

15.W przyszłości chciałabym połączyć psychologię z językiem angielskim. Nie wiem jak to zrobię, ale mówię sobie, że wszystko jest możliwe.

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz