22 stycznia 2016

Don't waste your time!

Hej! Tydzień ferii mam za sobą. Ten czas leci na tyle szybko, że pierwszy tydzień zdążyłam nie tyle co zmarnować, ale czas który dostałam, nie wykorzystałam tak jak należy. Chciałabym wam przedstawić kilka moich rad na to, by te ferie były trochę inne niż zwykle. Czasami budzimy się na ostatni dzień z wyrzutami sumienia o zmarnowany czas. Czas temu zapobiec.

1.Wstawaj wcześnie
Zaoszczędzisz o wiele więcej czasu, niż gdybyś miał wstawać o 13, 14. Przez późne wstawanie tylko się rozleniwiamy i tracimy dzień. Nie chodzi mi o to, byśmy wstawali o 8 rano, (choć zachęcam, bo robię to od trzech dni i widzę zmiany w moim życiu) ale spanie do 10 w zupełności wystarczy. Wiem, że nie jest to łatwe, ale naprawdę warto spróbować. 

2.Poucz się
Szczególnie jeśli wiesz, że czeka Cię kilka sprawdzianów po feriach, a jeśli nie, warto powtórzyć sobie ostatnie lekcje. Nauczyciele kochają niezapowiedziane kartkówki. To nie jest łatwe, sama od tygodnia mówię sobie, że muszę się pouczyć i chyba dopiero dzisiaj się na to zbiorę.

3.Zrób porządki
Po pierwszym semestrze mamy pełno niepotrzebnych kartek, kartkówek, które wypadałoby wyrzucić. Warto przejrzeć swoją, szafę i zastanowić się, czego nie potrzebujemy lub czego od miesięcy nie nosimy. Takie rzeczy warto odsprzedać lub oddać potrzebującym. Szczególnie zachęcam do tego drugiego sposobu. Sama robię to od kilku miesięcy i mam z tego satysfakcję, że ubrania nie poszły na śmietnik, tylko trafiły do osób, które na prawdę tego potrzebują.

4.Realizuj swoje plany
Szczególnie te, których nie udało Ci się osiągnąć, bo nie miałeś na to czasu. Może chciałeś wyjechać do jakiegoś miasta ale nie miałeś kiedy? Chciałeś spotkać się ze starymi znajomymi? Pomyśl, czy nie jest to dobra okazja.

5.Nie marnuj swojego czasu w internecie
Pomyśl ile czasu marnujesz przeglądając tablicę na fejsie, czy oglądając bezsensowne filmiki na youtube. Chociaż w ferie staraj się to ograniczać. Wiadomo, wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem.


snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz