2 grudnia 2015

Q&A

Hej :) Przychodzę dziś z obiecanymi odpowiedziami na Wasze pytania. 

1.Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga?
Bloga założyłam z nudy. Chciałam spróbować czegoś nowego. Szczerze? Nie żałuję, że to zrobiłam :)

2.Czy spełniłaś wszystkie swoje marzenia?
Na chwilę obecną myślę że tak :)

3.Jak widzisz siebie za 10 lat?
W wieku 23 lat pewnie będę studiować. Nie wiem jeszcze czy będzie to filologia angielska czy psychologia. Jestem ciekawa, czy fandom kwiatonator będzie istniał ale myślę, że tak.Szczerze trudno mi jest powiedzieć coś więcej.

4.Dlaczego zdecydowałaś się na dodawanie ulubieńców miesiąca?
Chciałam urozmaicić trochę bloga, dodać coś nowego. Był to bardzo dobry pomysł. Post: "Ulubieńcy Października" zyskał największą popularność na moim blogu :)

5.Czy jedziesz w przyszłym roku na obóz z Dawidem Kwiatkowskim?
Na 90% mogę powiedzieć, że tak. Myślę nad 2 turnusem. Byłam na pierwszym, ale teraz chcę jechać na drugi. Było wtedy tak wspaniale..

6.Ile napisałaś już postów na blogu?
Wszystkich jest około 192. Tak, duża liczba. Stare posty nie są tak profesjonalne jak bym chciała. Jednak nie chcę ich usuwać. Chcę, bym widziała i byście widzieli tą prawie dwuletnią zmianę :)

7.Czy to prawda, że w twoim gimnazjum zagościł Samuel Nascimento?
Tak jest to prawda. Szczerze mało mnie to interesowało. Nie znam go dobrze. Nie oglądałam nigdy Violetty. Rozmawiał z nami o problemach młodzieży. Jeśli ktoś chce o tym poczytać zapraszam --Samuel Nascimento

8.Od kiedy masz snapchata i co na nim robisz?
Snapchata mam od [tak mi się zdaje] maja. Zaczęłam z niego częściej korzystać w połowie sierpnia. Dodaję zdjęcia, mówię co u mnie, czasami coś polecę, a czasami wypowiem się na jakiś temat.

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz