29 grudnia 2015

Ulubieńcy Grudnia

Hej! To ostatni ulubieńcy w tym roku. Szkoda, że nie zdążyłam zrobić ich więcej, bo za późno o tym pomyślałam. Są to moje ulubione posty, kocham je pisać i polecać Wam nowe rzeczy.

Jedzenie
W tym miesiącu polecę Wam herbatę, która bardzo mi zasmakowała. Nie wiem co więcej powiedzieć, musicie sami spróbować ;)


Upiekłam również pierniczki, które jak sami widzicie wyszły cudne :) Było ich bardzo dużo, jednak znalazłam tylko te zdjęcia.


 Ubranie
Rzecz, którą kupiłam tak naprawdę wczoraj jest koszula z H&M. Na początku nie byłam do niej przekonana, jednak dużo osób pisało mi, że wyglądam w niej bardzo ładnie. Jest ulubieńcem, ponieważ bardzo mi się podoba i czuję, że będę często ją nosić :)



 Kosmetyki
W tym miesiącu jeszcze bardziej pokochałam produkty Eveline i essence. Specjalnie na Gwiazdkę kupiłam czerwoną pomadkę i konturówkę. Całość trzyma się dobre 5 godzin. Oba produkty dobrze się nakłada. Konturówka to cena ok. 11zł, pomadka 12zł./ rossman
Konturówkę essence kupiłam w zeszłym tygodniu i sprawdza się znakomicie. Ma cudny kolor. Kupiłam ją przez Littlemooonster96. Powiedziałam, że spróbuję jasnych kolorów i okazało się to być strzał w dziesiątkę :) Cena ok. 7 zł/ superpharm

  




 Chciałabym polecić również 2 lakiery, a tak naprawdę top coat z drobinkami świecącej folii z Golden Rose oraz odżywkę do paznokci z Eveline. Dostałam dużo pytań co do tego top coatu, już macie odpowiedź :) Top coat - 12 zł, na każdym stoisku Golden Rose, odżywka ok.10 zł w każdym rossmanie czy hebe.



Muzyka
W grudniu odbyła się premiera płyty Dawida - Element Trz3ci. Wszystkie piosenki są cudowne.
W tym miesiącu najczęściej słuchałam:

Inne
Wybrałam zapach Yankee Candle, ponieważ paliłam go bardzo często w tym miesiącu (nawet teraz). Pachnie jak miętowe tic-tak'i. Jest naprawdę cudowny. Cena ok. 7 zł


Do ulubieńców zalicza się również coś, co dostałam na Gwiazdkę, czyli obudowa z Yeah Bunny. Marzyłam o niej, gdy tylko dowiedziałam się, że taką wyprodukowali. Moim marzeniem jest wylot do USA, a ten case ma właśnie taki motyw :') Cena 49zł





Ulubieńcem jest też kubek ze Starbucksa, który dostałam na święta. Piję z niego codziennie. Jest śliczny. Cena 32zł, dostaniecie go stacjonarnie w każdej kawiarni Starbucks.


snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia

2 komentarze: